Czy wyniki wykresu wiedzy są takie same jak wyniki rozszerzone?
Google rozróżnia wyniki Grafu wiedzy od innych kategorii wyników wyszukiwania, takich jak polecane fragmenty. Mimo to przyznają, że „może być trudno wizualnie odróżnić wynik rozszerzony od wyniku z Grafu wiedzy”. Oba typy wyników wykorzystują style, obrazy i inne funkcje, aby dostarczyć bogactwo informacji do konkretnych zapytań.
Główną różnicą między wynikami Grafu wiedzy a wynikami rozszerzonymi jest poziom kontroli nad treścią. Chociaż zazwyczaj nie masz dużej kontroli nad wynikami z elementami rozszerzonymi , możesz zaproponować zmiany w Grafie wiedzy , zwłaszcza jeśli dotyczą one tożsamości i informacji o Twojej marce. Warto zauważyć, że Graf wiedzy pomaga również określić, które wyniki są ze sobą powiązane w karuzeli.
Jednak wyniki karuzeli są obecnie ograniczone do niekomercyjnych zapytań informacyjnych. W związku z tym karuzele nie stanowią bezpośredniego ruchu ani przewagi SEO, dlatego w tym artykule nie będziemy koncentrować się na optymalizacji karuzeli. Zamiast tego skupimy się wyłącznie na tym, jak możesz wykorzystać i wpłynąć na zawartość Grafu wiedzy.
Typy i przykłady grafów wiedzy powszechnej
Uzyskanie karty Grafu wiedzy dla Twojej marki to świetny sposób na zwiększenie możliwości biznesowych, zwiększenie ruchu w witrynie i pomoc innym w odkrywaniu Twoich tradycyjnych lokalizacji.
Firmy
Jeśli nie korzystasz z markowych paneli Grafu wiedzy dotyczących Twojej firmy, maskotek i logo, tracisz ogromną szansę. Te karty pomagają użytkownikom zaangażować się w Twoją markę, grupując ważne informacje, takie jak podstawowy opis, informacje o cenach akcji i jeden lub dwa ważne fakty.
Karty te nie tylko zawierają wiele informacji dla osób wyszukujących, ale mogą również prowadzić bezpośrednio do Twojej witryny i profili społecznościowych. W zależności od rodzaju działalności osoby wyszukujące na urządzeniach mobilnych mogą nawet mieć dostęp do pól wyszukiwania i przeglądać produkty za pomocą Twojej karty Grafu wiedzy.
Organizacje non-profit
Po wyszukaniu określonych warunków po prostu zwrócono wiedzę o tych warunkach, panele Grafu wiedzy teraz wyświetlają w widocznym miejscu informacje o powiązanych organizacjach non-profit.
Na przykład wyszukiwanie hasła „ALS” z Kanady zwraca linki dotyczące stwardnienia zanikowego bocznego oraz panel Grafu wiedzy o Towarzystwie ALS w Kanadzie.
Ta zmiana stanowi ogromną szansę dla organizacji non-profit na zwiększenie widoczności.
Organizacje non-profit, podobnie jak inne firmy, mogą umieszczać na swojej karcie linki do swoich witryn internetowych i profili społecznościowych.